View Single Post
Old 02-13-2009, 04:58 PM   #31
Minaro
Semi-retired
Moderator

Minaro's Avatar

Fram tills dess att du fixat så att man kan få multi-rerolls etc tycker jag snarare att den borde ligga på åtminstone +6 Nin/+6% Reroll, men det är bara min synpunkt. Det handlar trots allt om en summon för 40 Chakra. Om man ska jämföra Spirit Dragon rakt av med Katsuyu så är varje poäng Reroll värd ungefär 0,23% Ninjutsu immunity (dvs 4-5% Reroll är lika med 1% Ninjutsu Immunity), med skillnaden att Reroll i nuläget har ett tak; Det har inte Ninjutsu Immunity. Då Spirit Dragon kostar mer Chakra och blir tillgänglig senare i spelet ska den ju definitivt vara bättre än Katsuyu. Jag kan se Spirit Dragon med +6/+6% när multi-Reroll har lagts in, alternativt +5/+10% eller någonting sådant (då är den ganska jämnstark med den gamla Katsuyu). Men som sagt, om du inte planerar att lägga in multi-Reroll än på ett tag så får du nog göra den ännu starkare så länge.. Mycket högre Ninjutsu+ och lite lägre Reroll+?

Vad gäller Back to Top, kan vara jag som är "nygammal", men det kändes som om någonting sådant saknades när jag hade kommit längst ner på sidan, med tanke på hur lång den var :P

Orochimaru&Sasuke; Fungerar nog. Jag jämförde ju bara Sasuke och Orochimaru rakt av.
Minaro is offline