NinjaManager Forums

Thread Tools Display Modes
Old 02-27-2009, 04:20 PM   #21
udon
Catpain
Admin

udon's Avatar

Quote:
Originally Posted by NaraHampus View Post
öhm.. Jag kommer inte in någonstans.

VArken på .se/beta2 eller .com

edit: Och om du ska skicka mail så kan du skicka mitt acc och pw för 9tails också xD
(Jag kommer verkligen inte in nånstans : P)
Kommer inte in, betyder vad? Du når inte sidan ens (vad ser du?) eller kan inte logga in (vad står det?).

Fungerar 9tails men du kan bara inte logga in?

Be tydliga, people!
udon is offline  
Old 02-27-2009, 06:53 PM   #22
Joshua
Junior Member

Joshua's Avatar

Låter som att han har glömt bort sitt pass.

Men det är som du skrev udon. När jag spammar mycket så blir det lätt fel på dem. Sen när jag sneakattackerar i ganska snabbt tempo med Team Naruto så försvinner det laget jag utmanar från listan ibland. Så måste jag trycka in igen på "sneakattack" för att laget jag utmanade ska ploppa upp på listan igen. Det kommer upp en sån där röd error text, står att fighten inte är klar än. Så därför försvinner det tror jag. Inte direkt en bugg, Bara en liten sak som är irriterande.

Last edited by Joshua; 02-27-2009 at 06:56 PM.
Joshua is offline  
Old 02-27-2009, 07:19 PM   #23
udon
Catpain
Admin

udon's Avatar

Quote:
Originally Posted by Joshua View Post
Låter som att han har glömt bort sitt pass.

Men det är som du skrev udon. När jag spammar mycket så blir det lätt fel på dem. Sen när jag sneakattackerar i ganska snabbt tempo med Team Naruto så försvinner det laget jag utmanar från listan ibland. Så måste jag trycka in igen på "sneakattack" för att laget jag utmanade ska ploppa upp på listan igen. Det kommer upp en sån där röd error text, står att fighten inte är klar än. Så därför försvinner det tror jag. Inte direkt en bugg, Bara en liten sak som är irriterande.
Ah, man kan inte sneak attacka och defenda genom "snabba sättet", det är egentligen inte tänkt att man ska göra så. Utan vänta på att fighten kommer upp och sen trycka bort den. Man har trots allt inte så mkt energi sen så jag tror inte det är så farligt. Det behöver skötas lite saker i koden i bakgrunden så därför kan man inte "spamma" energin där på det sättet. Satte dit error-texten istället för att inget hände, då förstod man inte vad som gick fel :)
udon is offline  
Old 02-27-2009, 07:29 PM   #24
Joshua
Junior Member

Joshua's Avatar

Jag väntar på att fighten kommer upp men jag trycker inte på den gröna pilen för att trycka bort den rutan. Eller kanske det du menade? :)
Joshua is offline  
Old 02-27-2009, 07:44 PM   #25
udon
Catpain
Admin

udon's Avatar

Det ska ju gå om man väntar på att den kommer upp, jag menade om man *på nåt vis* klickar igen direkt efter att "Confirmed! Challenge incoming bla bla" dykt upp. Brukar inte klicka bort rutan själv så...

Märkte just att det inte funkar längre. Skumt. Aja. Det var väl inte tänkt att det skulle fungera från första början heller...
udon is offline  
Old 02-27-2009, 08:14 PM   #26
uzug
Holy tard rattata!

Udon; NaraHampus kommer inte in på någonsida alls, han har glömt lösenord och sånt. Han sa att hans Inloggsuppgifter inte funkade eller nåt.
uzug is offline  
Old 02-27-2009, 09:12 PM   #27
udon
Catpain
Admin

udon's Avatar

Quote:
Originally Posted by uzug View Post
Udon; NaraHampus kommer inte in på någonsida alls, han har glömt lösenord och sånt. Han sa att hans Inloggsuppgifter inte funkade eller nåt.
Alltså, problemet är att han inte kan logga in? Han kan vare sig login/lösen på 9tails, ninjamanager.com eller .net? Jag vet inte hur det hände, men han kan ju prova "lost password" om nu allt funkar som det ska förutom det här med att han glömt sina uppgifter. Svårt att gissa, så han får säga exakt vad som händer, vad som inte funkar, vad för felmeddelande han får osv.
udon is offline  
Old 02-28-2009, 12:42 AM   #28
NaraHampus
Smite me,o mighty smiter!

NaraHampus's Avatar

Förlåt Udon! Märker själv nu hur mitt inlägg var otydligt!

Försöker igen:

Mina inloggningsuppgifter fungerade inte. "Usern finns inte" eller vad det nu står.
Det gäller alla ninjamanager-sidor.

Jag kommer ihåg mina inloggningsuppgifter, men min användare verkar ha försvunnit.

Jag fortsätter testa lite nu, tjötar man hål i huvet på servern så kanske han går med på det tillslut ; )

EDIT: Ursäktar uppståndelse, det var kanske bara tillfälligt. Kommer in nu senare på dagen : P
Jag kanske skrev fel innan, jag vet inte. Men nu är problemet ur världen.

Last edited by NaraHampus; 02-28-2009 at 12:45 AM.
NaraHampus is offline  
Old 02-28-2009, 01:09 AM   #29
NaraHampus
Smite me,o mighty smiter!

NaraHampus's Avatar

Quote:
Originally Posted by Joshua View Post
Edit: Det är buggat för mig ibland med energimätarna. Ibland står den på halv men så är det är noll kvar. Inget större bugg men ändå.
Same here, gäller dock bara Arenamätaren.

edit: Jag kör ju med IE, kanske spelar in, jag är inte haj på sånt ^^, Men har förstått att Firefox var rekommenderat för spelet?
Old 04-19-2009, 04:50 PM   #30
jessan
Gonna be Hokage!

jessan's Avatar

hur går det att köra nu med den? :S
jessan is offline  
Old 04-20-2009, 07:01 AM   #31
udon
Catpain
Admin

udon's Avatar

Har själv inte haft några problem... har ni andra upplevt downtime eller att det går segt osv?
udon is offline  
Old 04-20-2009, 07:39 AM   #32
Lampan
ANBU of The Amigos
Chat Mod

Lampan's Avatar

Går prima för mig, händer att det stannar upp lite när man kollar replays men kan vara för att jag befinner mig i Malaysia just nu :)
Lampan is offline  
Old 04-20-2009, 04:22 PM   #33
Xelzy
Death nii-san

Xelzy's Avatar

Jag har samma problem som förut. Om jag vill kolla på en match, ibland så försvinner allt, gubbarna, nextknappen, allt försvinner, händer dock inte ofta, kan submitta en screenshot om du vill ahoy.
Xelzy is offline  
Old 04-20-2009, 04:28 PM   #34
Koi^
Un Amigo

Koi^'s Avatar

Då kan jag ju påpeka att jag har haft samma problem, händer som du säger inte så ofta dock.

Såg det inte som en större bug utan bara en liten mindre överbelastning.
Old 04-20-2009, 08:27 PM   #35
Aenonar
Stealth Mode
Admin

Aenonar's Avatar

#33 & #34 - Det där händer hela tiden för mig i nuvarande spelet. Oftast när jag försöker titta på en replay av en färsk match. Kanske är så att servern inte riktigt hunnit med allting.

Det är när man klickar på en replay, och går vidare frö att se xp gain etc som rutan blir blank för mig.

Men hör det här verkligen hemma i den här tråden?
Aenonar is offline  
Old 04-21-2009, 09:59 AM   #36
Xelzy
Death nii-san

Xelzy's Avatar

Det har hänt mig mot ett creep också, fast då kunde jag inte ens se reultatet x3
Xelzy is offline  
Old 04-21-2009, 10:11 AM   #37
Semb
The Usher
Moderator

Semb's Avatar

Det händer såvitt jag vet om sidan fortfarande laddar något annat när man trycker upp replayfönstret. Du kanske har refreshat challenges-området eller liknande och sedan direkt tryckt upp en replay. Då händer det mig också.

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules